טופס יצירת קשר נשלח ומתקבל ריק ללא פרטים | הבלוג הטכני של סטודיו פייג'רס דיזיין   


טופס יצירת קשר נשלח ומתקבל ריק ללא פרטים

שתף בפייסבוק


פתחתם את המייל וקיבלתם פנייה מהאתר שנשלחה מטופס יצירת קשר אך הטופס נשלח ללא פרטים או תוכן הודעה? כדאי לבדוק כמה דברים כדי לוודא שהטופס עובד ומתפקד כנדרש. טופס יצירת קשר בעייתי יכול לגרוע לקוח פוטנציאלי, ולכן חשוב לוודא שהטופס באתר עובד, שהוא שולח ומתקבלים פרטים.

טופס לא תקין מבחינת קוד

דבר ראשון יש לנסות לשלוח הודעה עצמית דרך האתר. מומלץ לנסות לשלוח  את הטופס לשתי כתובות מייל שונות של ספקים שונים ע"י שינוי בקוד הטופס. יתכן שפרטי טופס יצירת קשר ייתקבלו בכתובת אחת ובאחרת לא, מטעמים שונים, כמו רכיב סינון מילים אצל הספק ועוד. 

אם הטופס לא נשלח או מגיע, כדאי לפנות ליוצר הטופס ולוודא איתו שקוד הטופס תקין, ואם לא, יש לתקנו.

פרטי טופס מסוננים על ידי חברת אחסון האתר או ספק האינטרנט

במקרה שהטופס נשלח דרך האתר אך הודעה עם פרטי הטופס לא מגיעים אליכם או אל הנמען, יש לוודא מול ספק האינטרנט או שירות איחסון האתר אם מופעל שירות סינון הודעות מייל שיתכן ומסנן את ההודעות המתקבלות. אם אכן יש שירות סינון כדאי לשקול לבטלו או להשהותו כדי לראות אם מקור הבעיה הוא מכאן.

שליחה אוטומטית על ידי רובוטים של מנועי חיפוש שסורקים את האתר

טפסים ללא ולידציה או סעיף המוכיח כי השולח הוא אנושי, כמו הזנת רצף אותיות אקראי ואחרים, יכולים להישלח על ידי רובוטים של מנועי חיפוש הסורקים את האתר וברגע שהם מגיעים לדף יצירת קשר ובו טופס או כל דף נסרק שיש בו טופס, הם יכולים לבצע שליחה של הטופס. במקרה כזה, תתקבל הודעה עם נושא הטופס, אך פרטי הטופס יהיו ריקים.

ההמלצה במקרה זה, היא להוסיף לטופס רכיב ולידציה שיאפשר לפונים אמיתיים לשלוח אותו, כאמור, על ידי הזנת צירוף אותיות ומספרים מתוך תמונה אקראית.

אם הוספת הרכיב הוא מסובך עבורכם, אפשר להגדיר למנועי החיפוש שלא לסרוק את הדף עם הטופס דרך קובץ Robot.txt הנמצא בשרת. אפשרות זו פחות מומלצת שכן מנוע החיפוש לא יסרוק את פרטי ההתקשרות והמידע המופיע בדף זה.




שתף בפייסבוק


עמיר קרני

מעוז פיננסים

עמית אמודאי

האחים אהרון