נתוני אתר וביצועים בזמן אמת - Real Time Analytics | הבלוג הטכני של סטודיו פייג'רס דיזיין   


נתוני אתר וביצועים בזמן אמת - Real Time Analytics

שתף בפייסבוק


אם לא הכרתם את הפונקציה החשובה הזאת עד כה, כדאי מאוד להכיר אותה או לפחות להיות מודע לקיומה. נתונים בזמן אמת של Google Analytics ובשמה Real-Time Analytics היא פונקציה חשובה הנמצאת באחת האפשרויות של גוגל אנליטיקס.

גוגל אנליטיקס בכללו, מאפשר לאתרים המחוברים לשירות לקבל מידע סטטיסטי מפורט מאוד על ביצועי האתר שלכם. מעבר למידע הבסיסי של כמה מבקרים פקדו את האתר שלכם ונתונים סטטיסטיים יבשים נוספים, תוכלו לבצע חתכים מיוחדים שיאפשרו לכם לזהות את אופי הגלישה, ההגעה והיציאה מהאתר שלכם, אילו תכנים עניינו את הגולשים שלכם וכדומה. כלל הנתונים הסטטיסטיים הללו מצטברים באפשרויות השונות שגוגל אנליטיקס מציג וניתן לגשת אליהם בכל עת.

הפעם, נתמקד בפונקציה החשובה של Real-Time - נתונים סטטיסטיים בזמן אמת. למעשה, אפשרות זאת נותנת לכם, בעלי האתרים ומנהליהם, אפשרות לסקור אונליין ובזמן אמת את הפעילות באתר שלכם, מניין הגיעו לאתר, באילו דפים הגולשים נמצאים ממש עכשיו, מאילו מדינות ועוד.

נתונים בזמן אמת Real Time Analytics

אפשרות זאת של צפייה בנתונים בזמן אמת היא חשובה כאשר, למשל, אתם מפעילים קמפיינים ברגעים אלה או למשך זמן קצוב ורוצים לנתח תוך כדי קמפיין את התנהגות הגולשים שלכם. בידיעה, איך הגולשים באתר מתנהגים תוך כדי קמפיין, אתם יכולים לראות אם הקמפיין עובד היטב וההמרות מושגות או שמא צריך לבצע תוך כדי פעילות הקמפיין שינויים שישיגו את המטרה ולא רק בסופו.

למשל, אם הפעלתם קמפיין אדוורדס או הפעלתם קמפיין מודעות ממומנות בפייסבוק או בכל מדיה אחרת ואתם רואים בזמן אמת שהגולשים מגיעים לדפים שהם לא מטרת הקמפיין או שגולשים מגיעים ממקורות, כמו מדינות, שאתם לא מעוניינים בהן, תוכלו להיכנס לקמפיין, לחסום, לפתוח ולערוך את הקמפיין כך שיוביל את הגולשים שלכם לדפים המיועדים ולמקד אותם.

בקרה בזמן אמת על קמפיין היא חשובה ויכולה לחסוך הפסד של כסף על קמפיין לא יעיל. כלל לא מומלץ להפעיל קמפיין ולשכוח מנו על לסיומו. מומלץ לבקר את הקמפיין בכל שלביו ובזמן אמת, זה אפילו טוב יותר.




שתף בפייסבוק


עמיר קרני

מעוז פיננסים

עמית אמודאי

האחים אהרון