מאריך טווח קליטה אלחוטית Wi-Fi | הבלוג הטכני של סטודיו פייג'רס דיזיין   


מאריך טווח קליטה אלחוטית Wi-Fi

שתף בפייסבוק


בבתים גדולים או חללי עבודה גדולים נדרשת קליטת Wi-Fi אלחוטית חזקה כדי לכסות כמה שיותר שטח ולספק אינטרנט אלחוטי למשתמשים רבים על פני שטח גדול. קליטת אינטרנט אלחוטית או שידור מראוטר אחד היא מוגבלת טווח למטרים בודדים ובמרחק מסוים הקליטה כבר נחלשת, אפילו למשתמש אחד, קל וחומר למספר משתמשים בו זמנית. יש לזכור שבחללים, כמו בתים, המחולקים לחדרים, גם קירות יכולים להוריד את איכות קליטת ה-Wi-Fi או חפצים אחרים, כמו ארונות וכדומה.

במצב כזה שבו פריסת הרשת האלחוטית היא מוגבלת, ניתן לרכוש מגדיל טווח או מאריך טווח. מאריך טווח אינטרנט אלחוטי הוא מכשיר נקודתי הקולט את אות האינטרנט מהראוטר, מגביר אותו ומשדר אות Wi-Fi חזק יותר. ישנם בשוק מכשירים רבים, כל אחד לפי צרכיו ותקציבו, אותם ניתן לרכוש.

הגדרת נקודת מאריך טווח היא פשוטה, בדרך כלל על ידי חיבור הנקודה אל החשמל בקרבת הראוטר, הגדרת הרשת במחשב או מכשיר סלולארי ולאחר מכן, הוצאת מאריך הטווח והתקנתו בנקודת חשמל אחרת במקום שכיסוי ה-Wi-Fi חלש. בכל מקרה, יש הוראות התקנה, כמובן, ופועלים על פיהן.

שימוש במאריך טווח בחללים גדולים מייתר את הצורך בהצבת ראוטר נוסף, כמובן וחוסך כסף רב. מחירי מגדילי טווח Wi-Fi נעים בין 100 שקלים לדגמים הבסיסיים ועד 1000 שקלים ויותר למורכבים יותר, כמובן, תלוי בצרכים הפיזיים שבחלל הבית או העבודה.




שתף בפייסבוק


עמיר קרני

מעוז פיננסים

עמית אמודאי

האחים אהרון