9 מאגרי תמונות שבהם תוכלו להציע תמונות שצילמתם למכירה | הבלוג הטכני של סטודיו פייג'רס דיזיין   


9 מאגרי תמונות שבהם תוכלו להציע תמונות שצילמתם למכירה

שתף בפייסבוק


בין אם אתם צלמים מקצוענים או צלמים חובבים, תוכלו לעשות כסף אונליין ברשת ממכירת הצילומים שלכם. תמונות למכירה הן מוצר נדרש על ידי מעצבים גרפיים או בוני אתרים והקהל הרחב בכלל למטרות שונות. כמה כסף? תלוי בהשקעה שלכם, בכמות התמונות שתעלו למאגרי התמונות וכן, השיווק שתעשו להן. להבדיל מאתר תמונות עצמאי, היתרון של מאגרי התמונות שנביא כאן הוא שהלקוחות הפוטנציאליים כבר מגיעים למאגרים בעצמם ולפעמים די שייתקלו בתמונה שלכם שעונה להם על הצרכים.

איך עובדים עם מאגר תמונות?

נרשמים למאגר או מאגרים שדרכם אתם רוצים למכור את התמונות ולאחר מכן מתחילים להעלות את התמונות שלכם, כשהן עומדות בדרישות המאגרים (גודל תמונה מינימלי, איכות מינימלית, איכות קומפוזיציה וכדומה). התמונות תאושרנה או לא תאושרנה על ידי סוקרי מאגר התמונות. ברגע שתמונה או צילום אושר, הוא נכנס למערכת ונגיש לקונים. מכאן, גולש שקנה את התמונה משלם לכם בחשבון שמצטבר במאגר התמונות ובהגיעכם למינימום נדרש למשיכה תוכלו למשוך את הכסף בזיכוי כרטיס אשראי, פייפאל ואפשרויות נוספות.

על מה לשים דגש בעבודה עם מאגר תמונות?

בראש ובראשונה יש ללמוד היטב מהן הדרישות לתמונה או צילום לפני ההעלאה של מאגר התמונות. יש לקרוא היטב את הדרישות ותנאי השימוש שכן לכל מאגר תמונות יש דרישות שבחלקן הן שונות ממאגרים אחרים. שנית, יש להזין בצורה נכונה את פרטי התמונה עם כותרת טובה ואמיתית, תיאור ומילות מפתח. הזנה נכונה של פרטים אלו יכולה להקל על הקונה להגיע לתמונה שלכם ומכאן הדרך לקנייה קצרה.

בחירת המאגר צריכה להיעשות בשיקול דעת. ישנם מאות ואלפי מאגרי תמונות, אך כדאי לבחור כאלה שנותנים רווח יפה מצד אחד, ומצד שני כמות הגולשים שבהם תהיה גדולה ככל הניתן כדי שהסיכוי שלכם למכירת תמונה יגדל.

9 מאגרי מכירת תמונות מובילים שדרכם תוכלו להציע את התמונות והצילומים שלכם למכירה

Istock - מאגר תמונות מהמובילים המאפשר להירשם, להעלות תמונות ולמכור אותן, כאשר הרווח שלכם מכל מכירה הוא 15% או אם תהפכו לבלעדיים (Exclusive) תוכלו להגיע לרווחים של 45% עבור כל מכירת תמונה.

Fotolia - מאגר התמונות Fotolia גם הוא מבין המובילים שמאפשר לכם למכור דרכו תמונות וצילומים. הרווח על תמונות נע בין 20% ל-60%.

Dreamstime - דרימסטיים הוא מאגר מוביל בתחום במאפשר לכם למכור תמונות ולהרוויח עליהן בין 20% ל-25% בכל מכירה. אם אתם הופכים לבלעדיים למאגר (Exclusive) תוכלו להגיע לרווח של 60% מכל מכירה.

Shutterstock - עוד מאגר תמונות למכירה מצוין. הרווח האפשרי מכל מכירה נע בין 0.25$ ל-28$ תלוי ברישיון התמונה הנמכרת.

123RF - מאגר תמונות מעולה נוסף המאפשר מכירת תמונות אונליין ברווחים שנעים בין 30% ל-60% בכל מכירה.

CanStockPhoto - מאגר תמונות עם רווח של 50% מכל מכירת תמונה.

PhotoShelter - מאגר קצת שונה. אתם מקימים אתר במערכת שמציג את התמונות שלכם, כמו תיק עבודות, ואתם אלה שקובעים את המחיר עבור התמונות.

Alamy - מאגר תמונות עם רווח של 50% מכל מכירה.

SmugMug - גם כאן, זוהי מערכת לבניית אתר תצוגת לתמונות שלכם ברווח של 85% ויחד עם זאת ניתן להציע למכירה עבודות דפוס, ברכות וספרים על בסיס התמונות שלכם, כמוצרים נוספים.

אין ברשימה זו או בסדר הצגת המאגרים כדי להעיד על איכות מאגר זה או אחר. האתרים ברשימה הם מבין מאגרי התמונות המובילים ובאופן טבעי ישנם טובים אחרים שלא יכלו להיכלל ברשימה. כמו כן, ערכי הרווחים יכולים להשתנות מהכתוב לעיל ושנקבעו בעת כתיבת הפוסט, במאגרים עצמם.

בהצלחה.

 




שתף בפייסבוק


עמיר קרני

מעוז פיננסים

עמית אמודאי

האחים אהרון