תוכנה מומלצת לניקוי מחשב חינם | הבלוג הטכני של סטודיו פייג'רס דיזיין   


תוכנה מומלצת לניקוי מחשב חינם

שתף בפייסבוק


המחשב איטי? בקושי זז? מתי ניקיתם לאחרונה את המחשב שלכם מקבצים זמניים ואחרים שנצטברו לכם במהלך הגלישה ברשת? אם התשובה היא לפני זמן רב, כדאי לקרוא את הפוסט הזה.

אם אינכם נוהגים לנקות את הקבצים הזמניים שיורדים במהלך הגלישה (קוקיז וכו') שלכם ברשת לעתים תכופות, תיתקלו בתופעת המחשב האיטי. טעינה איטית, גלישה איטית ועוד הם תוצרים של הצטברות קבצים מיותרים על המחשב והעמסת נפח הכונן הקשיח בקבצים.

לכן, מומלץ לנקות, לפחות בדרך המסורתית, דרך הדפדפן, את הקבצים המיותרים - קוקיז (עוגיות), קבצי היסטוריה וקבצים זמניים. כדי להקל על המלאכה, ישנן ברשת תוכנות רבות שיאפשרו לכם בלחיצת כפתור זריזה לנקות את המחשב שלכם בצורה טובה.

אחת התוכנות החינמיות והאהובות עלינו שיש ברשת היא Ccleaner (להורדה לחצו על הקישור) של Piriform. התוכנה תאפשר לכם לנקות את כל הקבצים הזמניים מהמחשב, אם קבצים שהצטברו במהלך גלישה ברשת (היסטוריה, קוקיז וכו') ואם קבצים מיותרים שנוצרו תוך כדי שימוש בתוכנות המחשב (כמו קבצי מידע של אופיס ואחרים) ואין בהם שימוש לאחר מכן.

התוכנה מאפשרת גם לבחור מה לנקות בצורה קלה, ע"י סימון וי באפשרויות המחיקה והניקוי ובלחיצת כפתור לבצע את הניקוי.

פיצ'רים נוספים של התוכנה היא סידור, ארגון וניקוי ה-registry - הרישום של תוכנות וקבצים במערכת ההפעלה, לצורך תפעול מהיר יותר של המחשב ומערכת ההפעלה וכן, כלים נוספים כמו הסרה של תוכנות בצורה נכונה, הגדרת הפעלת תוכנות עם טעינת מערכת ההפעלה (לצורך עלייה מהירה של windows) ועוד.




שתף בפייסבוק


עמיר קרני

מעוז פיננסים

עמית אמודאי

האחים אהרון