מודעות אדסנס חדשות להצגה באתרים ניידים - מודעות ברמת הדף | הבלוג הטכני של סטודיו פייג'רס דיזיין   


מודעות אדסנס חדשות להצגה באתרים ניידים - מודעות ברמת הדף

שתף בפייסבוק


אדסנס (Adsense), תוכנית הרווחים ממודעות של גוגל, השיקה בימים האחרונים שתי יחידות מודעות חדשות לשימוש עבור אתרים המותאמים לניידים. המודעות ממוקמות בתוך מודעות ברמת הדף (Page Level Ads) שבלשונית המודעות שלי.

מדובר בשתי יחידות מודעות המוטמעות בקוד אחד עבור כלל האתרים שבבעלותכם. את הקוד מעתיקים ומדביקים בצורה פשוטה בתוך קטע ה-HEAD של הקוד או בתחילת קוד גוף הדף, ה-BODY.

שני סוגי יחידות המודעות:
מודעות עוגן/שכבת על (Anchor/overlay) – מודעות המופיעות בתחתית דף האתר המותאם לנייד, מודעה שקל להסתיר או לסגור.
מודעות ביניים (Vignette ads) – מודעות המופיעות במעבר בין דפי האתר, שניתן לדלג עליהן בקלות.

מודעות ברמת הדף - אדסנס

שתי יחידות מודעות אלה ניתנות לעריכה דרך הגדרות מודעות האדסנס ואין צורך להתערב בקוד עצמו. בנוסף, וזו גם חדשה טובה, יחידות אלה לא ייכללו במספר המודעות המוגבל לכל דף. אם בדף יש 3 מודעות רגילות ו-3 יחידות קישורים שזה בדרך כלל המקסימום המותר לדף, אין צורך לגרוע מהמודעות הקיימות בדף כדי להכניס את המודעות החדשות לפעולה.

כדי להתחיל לעבוד עם יחידות המודעות החדשות, יש להיכנס ללשונית המודעות שלי ובתפריט הצדי לבחור מודעות ברמת הדף. לאחר הכניסה יופיעו שני הפורמטים של המודעות החדשות שאותן ניתן להפעיל עבור הקוד שנטמיע בהמשך. גם לאחר הטמעת הקוד, ניתן יהיה מעמוד זה לכבות ולהפעיל את פורמטי המודעות הללו.

לאחר הפעלת הפורמט או הפורמטים הרצויים, יש ללחוץ על קבל קוד, להעתיק אותו ולהדביק בדפי האתר הנייד שלכם בחלק של ה-HEAD או מיד אחרי תגית ה-BODY הפותחת.

לפי הבלוג של אדסנס מדובר במודעות שאמורות להגדיל את הרווחים על אתרים מותאמים לניידים. כמובן, כל אחד על פי ניסיונו ושיקול דעתו יעשה בהן שימוש מותאם.

כדאי לקחת בחשבון את כמות המודעות של אדסנס המוטמעות בדף באופן כללי כדי שלגולשים שלכם לא יהיה דף עמוס מדי בפרסומות. אם החלטתם להפעיל את שני הפורמטים החדשים של יחידות המודעות, כדאי לשקול גם לפרוס את המודעות הקיימות בצורה אחרת, אם לטעמכם יש צורך בכך.




שתף בפייסבוק


עמיר קרני

מעוז פיננסים

עמית אמודאי

האחים אהרון