תקלה: אין סאונד של וידאו המוצג באתרים בדפדפן - פתרון | הבלוג הטכני של סטודיו פייג'רס דיזיין   


תקלה: אין סאונד של וידאו המוצג באתרים בדפדפן - פתרון

שתף בפייסבוק


אם המחשב שלכם הפסיק להשמיע סאונד או קול בסרטונים המוצגים באתרים, כמו סרטונים המוטמעים בכתבות וכיוצא באלה, ניתן לפתור זאת על ידי עדכון רכיב ה-Java במחשבכם והפעלת הרכיבים התומכים את ה-Java בדפדפן.

כצעד ראשון ובסיסי, בדקו באייקון הסאונד שבאייקונים הקטנים בתחתית המסך שהסאונד שלכם לא על מצב השתקה (Mute). באם כן, בטלו את מצב המיוט ונסו לצפות בסרטון שוב.

אם הסאונד לא במצב מיוט, המשיכו לשלב הבא של בדיקת הגרסא המעודכנת של Java או פלאש במחשבכם. Java ופלאש הם רכיבי תוכנה המאפשרים הצגת סרטוני וידאו, תוכנות ואלמנטים אחרים במחשבכם.

היכנסו לקישור הורדת גרסת הJava המעודכנת כאן: https://java.com/en/download/ והתקינו את גרסת הג'אווה האחרונה.

היכנסו גם לאתר אדובי פלאש לעדכון רכיב הפלאש אצלכם.

לאחר התקנת גרסת הג'אווה האחרונה, היכנסו לדפדפן ונסו לצפות בוידאו. אם עדיין לא שומעים סאונד מהוידאו, ייתכן שרכיבי ה-Java או ה-Flash שבדפדפן מושבתים. פעלו כך:

1. היכנסו לתפריט Tools בראש הדפדפן. (אם אין לכם תפריטים בראש הדפדפן לחצו על אייקון ההגדרות הנראה כמו גלגל שיניים).

2. בתפריט שייפתח בחרו Manage add-ons שיפתח לכם את חלון הגדרות רכיבי הדפדפן.

manage add ons

3. בתפריט החלון בחרו Toolbars and Extensions (סרגלי כלים והרחבות) ובחלון שממול התפריט גללו למטה עד לסעיפים Java Helper ו-Shockwave Flash. אם סעיפים אלו נמצאים במצב Disable (מושבת), סמנו אותם אחד בכל פעם, ולחצו על כפתור Enable שיופיע למטה.

לאחר הפעולה האחרונה, סגרו ופתחו שוב את הדפדפן ונסו את הוידאו. במרבית המקרים התקלה נפתרה, אלא אם כן התקלה נבעה מבעיית חומרה (רמקולים תקולים וכדומה).




שתף בפייסבוק


עמיר קרני

מעוז פיננסים

עמית אמודאי

האחים אהרון