Windows10: קריסה בגלל תקלה או שגיאה בקובץ snp2uvc.sys לאחר עדכון או התקנת תוכנה חדשה | הבלוג הטכני של סטודיו פייג'רס דיזיין   


Windows10: קריסה בגלל תקלה או שגיאה בקובץ snp2uvc.sys לאחר עדכון או התקנת תוכנה חדשה

שתף בפייסבוק


אם שידרגתם או התקנתם במחשב windows10 ולאחר אחד מעדכוני המערכת של וינדוס (Windows Update) ובעת פתיחת תוכנה או דפדפן, Windows10 קורס ומציג מסך כחול עם סמיילי עצוב והודעת שגיאה בקובץ snp2uvc.sys, יש לנו פתרון בשבילכם.

רוב קבצי snp2uvc.sys הם קבצי מערכת חיוניים. קבצים אלה משמשים בדרך כלל לחיבור תוכנות של חומרה חיצונית כמו מצלמות, מדפסות וכדומה למערכת Windows. תקלה או שגיאה הנובעת מקבצים אלה עלולה להיגרם מדרייבר תוכנה של חומרה לא מעודכן או לא תואם למערכת או מהתקנת עדכון של Windows המכיל דרייברים בעיתיים ולפעמים כתוצאה מוירוסים על המחשב וסיבות נוספות.

במקרה של שגיאה וקבלת מסך כחול עם ההודעה הבאה:

:( Your PC ran into a problem and needs to restart. We're just collecting some info, and than we'll restart for you. If you would like to know more, you can search online for this error: snp2uvc.sys

ולאחר מכן Windows מאתחל את עצמו, תוכלו לבצע מספר פעולות כדי לתקן זאת:

א. תקנו את שיגאות הרישום (Registry Errors) באמצעות תוכנה לתיקון שגיאות. תיקון Registry (רישום) יכול להיעשות על ידי תוכנות שונות בחינם כמו Ccleaner או תיקון שגיאות רישום בתוכנת האנטיוירוס שלכם. למרבה השמחה, רוב תקלות קבצי snp2uvc.sys נפתרות באמצעות תיקון הרישום במערכת Windows.
ב. במקרה שסעיף א' לא עבד לכם והתקלה נוצרה לאחר עדכון Windows האחרון, בצעו שחזור מערכת לנקודה שלפני העדכון על ידי כניסה ללוח הבקרה במחשב ובחירת System Restore.
ג. במקרה שהשגיאה מופיעה לאחר התקנת תוכנה עבור חומרה חיצונית כמו מצלמת אינטרנט, מדפסות וכדומה, מומלץ להסיר את התוכנה (Uninstall) ולבדוק אם זה מקור השגיאה.
ד. אפשרות נוספת היא לבצע סריקה מעמיקה של וירוסים במחשב באמצעות תוכנת אנטיוירוס מעודכנת ובנוסף, לעדכן את כל הדרייברים של המחשב.

כאמור, מרבית התקלות בקבצי snp2uvc.sys נפתרות לאחר תיקון הרישום בסעיף א'. אם אינכם יודעים כיצד לבצע את הפעולות הללו, היעזרו בחבר או במישהו שכן יודע לבצע אותן.




שתף בפייסבוק


עמיר קרני

מעוז פיננסים

עמית אמודאי

האחים אהרון