Parallel Space - היקום המקביל של האפליקציות | הבלוג הטכני של סטודיו פייג'רס דיזיין   


Parallel Space - היקום המקביל של האפליקציות

שתף בפייסבוק


רוצים להפעיל שני משתמשים (Users) במקביל מאותו מכשיר סלולארי אבל בכל פעם צריך לצאת משם משתמש אחד ולהתחבר עם שם משתמש וסיסמא למשתמש אחר? חושבים שאתם צריכים עוד טלפון נייד בלפחות כמה מאות שקלים רק כדי לעבוד עם עוד משתמש של אותה אפליקציה? יש פתרון.

להבדיל מטוויטר, שמאפשרת מעבר קל בין מספר משתמשים בתוך האפליקציה עצמה, רוב האפליקציות כמו פייסבוק ואינסטגרם, אינן מאפשרות ניהול משתמשים או מעבר בין משתמשים ואם הן כן מאפשרות אז צריך להזין שם משתמש וסיסמא ממעבר בין משתמש אחד לאחר. מסורבל.

Parallel Space

ישנן אפליקציות שמאפשרות ליצור סביבה חדשה נפרדת מהסביבה הקיימת במכשירכם, באמצעותן תוכלו לשכפל את האפליקציות הקיימות ולנהל משם את המשתמש השני שלכם. אחת מהן שניסינו והיא ממש נוחה (יש פרסומות במסך הראשי, אבל ממש זניחות לעין) היא Parallel Space.

האפליקציה המובילה Parallel Space מאפשרת ניהול משתמש נוסף עבור כל אפליקציה שקיימת במכשירכם. למשל, אם יש במכשיר אפליקציית אינסטרם עם משתמש א, תוכלו לשכפל את האפליקציה בתוך Parallel Space ולהכניס שם את שם המשתמש האחר ולתפעל אותו כרגיל.  

החיסרון באפליקציית Parallel Space היא האפשרות לנהל מקסימום שני משתמשים לכל מכשיר והיא מיועדת רק למכשירי אנדרואיד. עם זאת, השימוש בה נוח ופשוט. פותחים את האפליקציה, שם תראו את רשימת האפליקציות המותקנות במכשירכם (בלחצן ה-+ למטה) ותוכלו לשכפל אייקונים של אפליקציות לכניסה נוחה ומהירה.

אפליקציית Parallel Space




שתף בפייסבוק


עמיר קרני

מעוז פיננסים

עמית אמודאי

האחים אהרון