קידום עסקים ואתרים באמצעות יוטיוב | הבלוג הטכני של סטודיו פייג'רס דיזיין   


קידום עסקים ואתרים באמצעות יוטיוב

שתף בפייסבוק


בעלי עסקים ואתרים שרוצים להשיג יותר תנועה לאתריהם ומבינים שהדרכי הפרסום הבסיסיות אינן מספיקות לצורך כך יכולים להשתמש בדרך נוספת פופולארית ויעילה של חשיפת השרותים והמוצרים שלהם בוידאו באתרי וידאו ובראשם יוטיוב (YouTobe).

אתרי וידאו סטרימינג הם דרך מעולה להשיג יותר תנועה אל האתר שלכם ולחשוף את השרותים והמוצרים של העסק שלכם. באתרים אלה, כמו יוטיוב, כבר יש תנועה עצומה של גולשים ובעבודה נכונה עם הסרטונים שלכם שתעלו לשם, תוכלו להביא חלק מהתנועה הזאת אל האתר שלכם ו/או לחשוף את המוצרים והשרותים של העסק.

שלב ראשון: צילום

צלמו סרטוני וידאו כשאתם או אחרים משתמשים במוצרים או בשרותים של העסק שלכם. לא צריך להיות במאי גדול ולא צריך את ציוד הצילום המתקדם ביותר. אפשר להסתפק במצלמת הטלפון הנייד שלכם כדי להשיג תוצאה טובה ומספקת. טלפונים חכמים ניידים רבים יכולים לספק חווית צילום מצוינת ובאיכות צילום HD בלי בעיה.

צלמו סרטונים מגניבים, כיפיים, משעשעים, אינפורמטיביים ועוד. מומלץ שהסרטונים לא יתארכו יותר מדקה או שתיים לסרטון כדי שלא לשעמם את הצופים בו. במיוחד בתחום השרותים והמוצרים צריך סרטונים עניניים שמעבירים את המסר שלכם בצורה הטובה ביותר.

שלב שני: העלאת הסרטונים שצילמתם ליוטיוב

בשלב זה, אציין שאם אתם מתכוונים להעלות את אותם סרטונים גם ליוטיוב וגם לאתרים אחרים אז זה לרוב לא מומלץ. אם גולש יראה את הסרטון ביוטיוב ואחר כך באתר אחר, הוא עלול לאבד עניין. אין מצב שהגולש יצפה באותו סרטון פעמיים.

העלאה ליוטיוב היא חינם ויעילה מאוד. ליוטיוב ששייך לגוגל יש יתרונות רבים לקידום אתרים ולפרסום במנוע החיפוש. סרטונים עם צפיות מרובות יעניקו חשיפה גדולה מאוד למוצרים ולשרותים של העסק שלכם ואם תשימו קישור בתיאור הסרטון לאתר שלכם, זאת תהיה דרך נפלאה לקבל עוד מקור לדירוג גבוה לאתר שלכם. מה שמוביל אותנו לשלב השלישי.

שלב שלישי: תנו לכל סרטון שאתם מעלים כותרת, תיאור ומילות מפתח

במהלך ההעלאת הסרטון ליוטיוב (וגם לאחריו בעריכה) ניתן להכניס כותרת לסרטון, תיאור ומילות מפתח. אל תסתפקו רק בהעלאת הסרטון כי זה לא מספיק. צריך להזין תוכן לכל השדות הללו כדי שלגולשים וגם למנוע החיפוש תהיה נגישות גבוהה הן בהגעה אל הסרטון והן בהבנה במה הוא עוסק.

הטיפ החשוב כאן: יש להכניס קישור לאתר שלכם בתיאור הסרטון ולהוסיף הנעה לפעולה (Call to Action) כמו: לפרטים נוספים לחצו כאן, בקרו באתר שלנו וכדומה. גם צופים שיקראו את התיאור ויתקלו בקישור יוכלו להגיע לאתר שלכם וגם לאחר שתדאגו שהסרטון יקבל הרבה צפיות, הקישור הזה יעלה לכם את דירוג האתר במנועי החיפוש.

שלב רביעי: שתפו את הסרטון בכל הרשתות החברתיות

בשלב זה כבר תוכלו לשתף את הסרטון ברשתות החברתיות שאתם פעילים בהן כמו פייסבוק, טוויטר, לינקדאין, גוגל פלוס, פינטרסט, טאמבלר ועוד. שימו לב שבכל פרסום בפוסט אתם לא "זורקים" קישור ושולחים, אלא כותבים כמה מילים על הסרטון יחד עם הקישור.

אפשרות נוספת לפרסום הסרטון היא לשלוח קישור וכמה מילים לחברים ולמשפחה באי מייל ובווטסאפ עם בקשה שיעבירו הלאה. עם זאת, חשוב מאוד להימנע מספאם. פעלו נכון.




שתף בפייסבוק


עמיר קרני

מעוז פיננסים

עמית אמודאי

האחים אהרון