שגיאה This domain is already assigned to an account גו דדי | הבלוג הטכני של סטודיו פייג'רס דיזיין   


שגיאה This domain is already assigned to an account גו דדי

שתף בפייסבוק


אחת התקלות הנפוצות שקורות לאחר רכישת דומיין חדש דרך גודדי (Godaddy) היא קבלת שגיאה או תקלה בהפניית דומיין או צירופו לחשבון אחסון מסוים. בעיה זו צצה לרוב לאחר קניית דומינים חדשים עצמאיים.

שגיאה או תקלה בדומיין חדש בגודדי

לאחר הכניסה למנהל הדומיין (Domain Manager) של חשבון האחסון (Hosting Account) וניסיון להוסיף דומיין (Add Domain) תופיע ההודעה הבאה: domain  is already assigned to an account שמשמעותה שהדומיין שביקשתם לצרף לחשבון האחסון כבר משויך לחשבון אחסון אחר.

גם אם הגדרתם DNS-ים וכתובת IP עבור הדומיין שרכשתם, הבעיה לא תיפתר. הסיבה להופעת ההודעה היא שמערכת הדומיין מחפשת ובודקת אם אותו דומיין שרכשתם משויך לחשבון אחר. משום מה, גם לאחר המתנה של 48 שעות התקלה לא נפתרת מעצמה ועדיין אי אפשר לשייך את הדומיין לאחסון הרצוי.

הפתרון היחידי הוא לפנות לתמיכה של גודדי:

בטלפון - שיחת חוץ, אין מוקד תמיכה בארץ ולכן תצטרכו להתקשר למוקד תמיכה במדינה אחרת. הבעיה היא שמבאס להוציא על זה כסף אם אין לכם חבילת שיחות לחו"ל.

בצ'אט - הצ'אט של גודדי שמופיע בדף התמיכה מראה כל הזמן מצב Offline גם אם תנסו בשעות הפעילות. נראה שהצ'אט כבר לא זמין עבור לקוחות בארץ.

הפתרון? הדף העסקי של גודדי בפייסבוק - פשוט היכנסו וכתבו להם הודעה פרטית שנתקלתם בתקלה הזאת עם כתובת הדומיין הזה. הם עונים ופותרים את העניין תוך שעות בודדות. הם יסירו לכם את החסימה מהדומיין ולאחר מכן תוכלו לגשת למנהל הדומיינים של האחסון ולשייך את הדומיין לאחסון או לתיקייה באחסון.

הנה, פתרתי לכם שתי בעיות (:




שתף בפייסבוק


עמיר קרני

מעוז פיננסים

עמית אמודאי

האחים אהרון