איך לא לעשות כסף קל באינטרנט | הבלוג הטכני של סטודיו פייג'רס דיזיין   


איך לא לעשות כסף קל באינטרנט

שתף בפייסבוק


יש המון דרכים לעשות כסף "קל" באינטרנט באתרים הגונים שדורשים מכם לעשות עבורם שירות או למכור שרותים עבור אחרים. בפוסט זה לא נסקור אותן אלא דווקא את אחת הדרכים הבעיתיות ביותר "לעשות כסף". למה לעשות כסף במרכאות? מיד תבינו. כנראה שנצטרך להשתמש בפוסט זה בהרבה מרכאות.

על אפליקציות כסף קל ברשתבחנויות האפליקציות GooglePlay ו-AppStore תוכלו לעשות חיפוש או להגיע לאפליקציות של כסף "חינם" על עבודה מסוימת, כך שברגע שתגיעו למינימום סכום משיכה, תוכלו להעביר אותו לחשבון הפייפאל שלכם או שרותי קבלת תשלומים אחר. נשמע מצוין, נכון? ובכן..

רוב האפליקציות לעשיית כסף קל ידרשו מכם לצפות בסרטוני וידאו למשך מינימום זמן או להוריד אפליקציות ולפתוח אותן, אולי גם להשתמש בהן כמו אפליקציות משחקים ופעולות שונות אחרות כמו מענה לסקרים, הרשמה לשרותים ואפילו רכישה(!) של מוצר או שרות כדי לקבל כסף. עבור כל פעולה תקבלו סכומים זעומים שיצטברו לסכום מינימום שכאמור, ברגע שתגיעו אליו תוכלו למשוך את הכסף לחשבון פייפאל ושרותי קבלת תשלום אחרים.

הבעיה עם אפליקציות אלה, שברובן הן תרמית. אתם תבצעו את הפעולות שציינתי למעלה ותבזבזו הרבה מאוד זמן, תסכנו את המכשיר שלכם בהורדת אפליקציות שרק האל יודע עד כמה הן בטוחות וברגע שתגיעו לסכום מסוים, סכום הקטן מסכום המינימום למשיכה כבר לא תקבלו אפשרות לביצוע פעולות נוספות.

מה בעצם קרה כאן? עבדתם לא מעט, בזבזתם המון זמן ונתקעתם עם סכום מרשים, אך שאינו עולה על סכום המינימום כל שאי אפשר למשוך את הכסף וגם אין לכם יותר פעולות שאפשר לבצע על מנת להגיע לסכום המשיכה. יתרה מכך, יבקשו מכם להיכנס לאפליקציה בזמן אחר לבדוק אם יש פעולות חדשות שאפשר לבצע, אבל תשכחו מזה, לא יהיו פעולות נוספות. בקיצור, תרמית.

אנחנו בדקנו 5 אפליקציות שונות בתחום ה"כסף קל" ובכולן נחלנו מפח נפש (אל תדאגו לנו, ידענו שזה מה שיקרה. לא משהו שאי אפשר לטפל את פסיכולוג טוב). בכל חמש האפליקציות נאלצנו לבצע פעולות שונות ולבזבז זמן יקר (מה לא עושים בשביל קוראינו הנאמנים).

אחד הדברים שיותר הפריעו בעין, מה שנקרא, אלה הפעולות של צפייה בסרטוני יוטיוב למינימום זמן (נגיד 45 שניות) וכן, הורדת אפליקציות. מדוע? בעלי הסרטונים האלה שנרשמו לשירות כדי שאתם תצפו בסרטונים שלהם דרך האפליקציה מעלים באופן לא הוגן את מספר הצפיות שלהם, במטרה לקדם את הסרטונים שלהם. דבר זה אינו חוקי על פי יוטיוב ואפילו חלק מהסרטונים שהופננו אליהם על ידי אחת האפליקציות פשוט הוסרו מיוטיוב עקב יצירת כמויות צפייה בצורה לא חוקית.

פעולה אחרת, דומה, היא הורדת אפליקציות למכשיר שלכם דרך חנויות האפליקציות של גוגל ואפל. ידוע שככל שתהיינה יותר הורדות לאפליקציה היא תהפוך ליותר פופולארית בחנויות האפליקציות. כאן דווקא לא מצאנו שהאפליקציות הוסרו מהחנויות, למרות שגם כאן יש הפרה של תקנון החנויות.
אלה רק שתיים מתוך פעולות רבות שלא יניבו לכם כסף וגם לא ממש יתרמו או אולי יסכנו את המפרסמים דרך אפליקציות "כסף קל" אלה.

איך להימנע מלבזבז זמן ולהוריד ולהשתמש באפליקציות "כסף קל" או "חינם" אלה?

הדרך הטובה ביותר היא לקרוא בחנויות את הביקורות שמשתמשים אחרים כתבו על האפליקציה. תוכלו לזהות בקלות את המשתמשים האמיתיים שכתבו ביקורת ולסנן את הביקורות המשבחות את האפליקציות מטעם אלה שבנו את האפליקציה ובעלי אינטרסים אחרים קרובים. בכל הנוגע לאפליקציות כסף קל, לא כדאי להסתמך על הדירוג הגרפי (גרף או מספר כוכבים) אלא ממש לקרוא את הביקורות.

ואם בכל זאת התעקשתם להשתמש באפליקציות האלה ולחוות את בזבוז הזמן בעצמכם, אל תשכחו להשאיר ביקורות מתאימות על האפליקציה למען משתמשים אחרים. ואם כבר לכתוב ביקורת, אז תכתבו אותה אחרי שתקבלו או לא תקבלו את הכסף שלמענו התאמצתם ולא ברגע שתורידו את האפליקציה ואחת מהפעולות תהיה לכתוב ביקורת חיובית על האפליקציה כדי לקבל כסף. הזוי.

Save


שתף בפייסבוק


עמיר קרני

מעוז פיננסים

עמית אמודאי

האחים אהרון