פייסבוק לייט (Facebook Lite) - פתרון מצוין למכשירים ישנים או בעלי נפח זכרון קטן | הבלוג הטכני של סטודיו פייג'רס דיזיין   


פייסבוק לייט (Facebook Lite) - פתרון מצוין למכשירים ישנים או בעלי נפח זכרון קטן

שתף בפייסבוק


אם המכשיר שלכם ישן ו/או בעל נפח זכרון קטן יחסית, סביר להניח שהוא לא יפעיל בצורה מיטבית את אפליקציית פייסבוק הרשמית הכבדה. אפליקציית פייסבוק הרגילה דורשת משאבים רבים ממכשיר הטלפון הנייד וככל שהיא מתפתחת וביחס ישר המכשיר שלכם נעשה ישן יותר, הפעלת הפייסבוק יכולה להיתקל בבעיות כמו איטיות, קריסת אפליקציה ועוד.

אפליקציית פייסוק לייטבדיוק למקרים אלה, פייסבוק מציעה אפליקציה מבית היוצר שלה עצמה, בשם פייסבוק לייט. פייסבוק לייט דורשת פחות משאבים מאשר האפליקציה הרגילה. בין יתרונותיה הנוספים: "שוקלת" פחות, התקנה מהירה, עובדת על טלפונים ניידים ישנים של אנדרואיד, משתמשת בכמות מידע מופחתת, נטענת ועולה מהר יותר מהאפליקציה הרגילה ומתאימה לכל הרשתות הסלולאריות.

עוד יתרון נוח מאוד הוא העובדה שלא צריך להתקין את המסנג'ר של פייסבוק, האפליקציה הנפרדת שמשמשת לשיחות. בפייסבוק לייט, כמו בממשק למחשבים רגילים, ניתן לשוחח באמצעות לשונית השיחה הרגילה בצורה פשוטה.

החסרון היחידי של אפליקצית פייסבוק לייט היא התצוגה והנראות של הממשק. הממשק נראה מאוד בסיסי ולא מעוצב, אך חיסרון זה הופך ליתרון שלה שכן עצם העיצוב הבסיסי היא שוקלת פחות וצורכת פחות משאבים מהמכשיר הנייד.

להורדת אפליקצית פייסבוק לייט למכשירי אנדרואיד היכנסו לחנות האפליקציות Google Play או מכאן

 

Save


שתף בפייסבוק


עמיר קרני

מעוז פיננסים

עמית אמודאי

האחים אהרון