איך להטמיע סרטון יוטיוב באתר | הבלוג הטכני של סטודיו פייג'רס דיזיין   


איך להטמיע סרטון יוטיוב באתר

שתף בפייסבוק


הטמעת סרטון יוטיוב באתר היא קלה ופשוטה. אם מדובר בסרטון שלכם או סרטון של אחרים שאתם רוצים להוסיף לדף באתר שלכם הדרך להוספת הסרטון היא מהירה.

מתחת לכל סרטון מופיעות תמצאו כפתור שנקרא "שתף". לחצו עליו.

בתפריט נוסף שייפתח סמנו "הטמע".

כבר בשלב זה יופיע לכם קוד להעתקה ולהדבקה בדף האתר האתר שלכם, אבל כדאי להתאימו בגודל כדי שיתאים לאזור שבו אתם רוצים שהוא יופיע בדף שלכם. אם לא תתאימו גודל, יתכן שכל דף האתר שבו מופיע הסרטון יתבלגן. לכן, בדקו מראש מהו הגודל המוקצה לסרטון בדף שלכם מראש, גובה ורוחב.

כדי להגדיר את הגובה והרוחב של הסרטון בתוך הקוד המוצג מתחת לסרטון ביוטיוב, לחצו על "הצג עוד" המויע בהמשך. שם תוכלו למצוא הגדרות רוחב וגובה מותאמים אישית.

אפשרויות הטמעת סרטון מיוטיוב

שימו לב שדי בהגדרת הרוחב או הגובה כדי לקבל את המימד השני בהתאמה. למשל אם תגדירו לסרטון רק רוחב, אוטומטית יופיע הערך המומלץ לגובה וזאת כדי לשמור על הפרופורציה של הסרטון. אם תגדירו גם רוחב וגם גובה יתכן שהסרטון ייראה מעוות או עם מסגרות שחורות באתר שלכם.

מתחת להגדרת גודל הסרטון תמצאו אפשרויות נוספות לסימון:

הצג סרטונים מוצעים כאשר הסרטון מסיים- אפשרות זו תציג בסרטון המוטמע בדף שלכם הצעות לסרטונים רלוונטיים לצפיה עם סיום הסרטון שרציתם.

הצג פקדי נגן - הצגת כפתורי ההפעלה, עצירה, וההרצה של הסרטון.

הצג כותרת סרטון ופעולות פקדים- הצגת כותרת/שם הסרטון כפי שהוגדר ביוטיוב על ידי מי שהעלה את הסרטון.

הפעל מצב פרטיות מוגברת - אם מסומן, יוטיוב לא יאסוף מידע על הגולשים באתר שלכם במידה שלא הפעילו את הסרטון.

לאחר הגדרת כל אלה, קוד ההטמעה שלמעלה יתעדכן אוטומטית וכל מה שנשאר לכם הוא להעתיק אותו, לגשת לקוד האתר או הדף שלכם ולהדביק אותו במיקום הרצוי.




שתף בפייסבוק


עמיר קרני

מעוז פיננסים

עמית אמודאי

האחים אהרון