מילוי וחתימה על טפסי PDF במהירות ובקלות | הבלוג הטכני של סטודיו פייג'רס דיזיין   


מילוי וחתימה על טפסי PDF במהירות ובקלות

שתף בפייסבוק


לא אחת תקבלו ממוסדות טפסים בפורמט PDF (קבצי קריאה) למילוי וחתימה. בתהליך הארוך, תצטרכו להדפיס אותם במדפסת, למלא אותם ידנית בעט, לשלוח אותם בפקס או לסרוק אותם ולשלוח אותם במייל למען הנדרש.

תהליך ארוך ומייגע זה כבר בא לקיצו עם הפיצ'ר החדש יחסית של Adobe Reader שנקרא Fill & Sign. בפתיחת כל מסמך PDF תראו תפריט בצד ימין עם אפשרויות שונות לעריכת המסמך, אנו נתמקד באפשרות של מילוי וחתום (Fill & Sign) בפוסט זה.

אפשרות מילוי טופס והוספת חתימה בקובץ PDF

כדי למלא פרטים במסמך PDF סגור לקריאה בלבד, פתחו את הקובץ ובצד ימין, מבין האפשרויות, בחרו Fill & Sign. עם לחיצה על אפשרות זו, תועברו למצב עריכת הטופס בקלות כאשר יופיע לכם מעל הטופס המופיע בקובץ, תפריט עם אפשרויות למילוי הטופס.

נתחיל באפשרויות משמאל לימין:

Ab - בחירת האפשרות הראשונה תאפשר לכם להציב תיבות טקסט בלחיצה על המקום שבו צריך למלא את פרטיכם. לאחר הקלדת טקסט בתיבת הטקסט שיצרתם, תוכלו למקם אותה מחדש אם תעמדו על קצות תיבת הטקסט עם העכבר ותזיזו אותה למקום הרצוי.

X - יאפשר לכם להציב סימון איקס בתיבות המיועדות לכך בטופס, בשדות שבהם צריך לסמן X.

V - יאפשר לכם להציב סימן וי בתיבות המיועדות לכך בטופס, בשדות שצריך לסמן V.

O - סימן המעגל הריק נועד בשביל להקיף בעיגול את התשובה הרצויה בטופס.

קו - יאפשר לכם למלא בקו שדות או לסמן קו מתחת לטקסט שאתם רוצים, לפי הצורך.

עיגול שחור מלא - ליצירת נקודות, לסימון או ליצירת רשימה עם נקודות.

Sign - הוספת חתימה לטופס. בלחיצה על Sign תפתחנה לכם שתי אפשרויות. אם השתמשתם בעבר באפשרות מילוי וחתימה, תופיע לכם החתימה שלכם מהמסכים הקודמים. אם לא יצרתם חתימה, תופענה לכם שתי אפשרויות:

הוספת חתימה וראשי תיבות למסמך

Add Signature - אפשרות להוספת חתימה. כאמור, במידה שלא ערכתם בעבר מסמך ולא קבעתם חתימה, תוכלו ללחוץ על אפשרות זו ובעורך הפשוט שייפתח תוכלו להקליד, לצייר או להעלות תמונת חתימה. לאחר טעינת או יצירת החתימה תוכלו להוסיף ולמקם את החתימה במסמך. החתימה תישאר בתפריט זה לשימוש במסמכים הבאים שתצטרכו.

Add Initials - הוספת חתימה בראשי תיבות - שתי אותיות, האחת של שמכם הפרטי והשניה של שם המשפחה. אם גם כאן לא הגדרתם ראשי תיבות בעבר, תוכלו ללחוץ על האפשרות זו ולהקליד את ראשי התיבות של שמכם, לשמור ולמקם במסמך בהתאם לצורך.

לאחר הזנת כל פרטיכם והוספת החתימה במסמך תוכלו לעשות שמירה (Save) של הקובץ ולקבל מסמך PDF מלא וחתום. מכאן זה רק לשלוח באי-מייל למען הנדרש וסיימתם.

Save


שתף בפייסבוק


עמיר קרני

מעוז פיננסים

עמית אמודאי

האחים אהרון