קצת על אנדרואיד 8 אוראו - מערכת ההפעלה החדשה לסמרטפונים | הבלוג הטכני של סטודיו פייג'רס דיזיין   


קצת על אנדרואיד 8 אוראו - מערכת ההפעלה החדשה לסמרטפונים

שתף בפייסבוק


גוגל משיקה את מערכת ההפעלה החדשה לסמרטפונים אנדרואיד 8.0 אוראו (Android 8.0 Oreo). בסקירת מערכת ההפעלה החדשה אנדרואיד 8 תהיה חזקה יותר, יציבה יותר ומהירה יותר עם שלל חידושים. נסקור כאן כמה מהם:

מערכת ההפעלה החדשה לסמרטפונים המבוססים אנדרואיד תטען מהר יותר את מערכת ההפעלה והאפליקציות בהדלקת המכשיר ובפתיחת אפליקציות. גם פעילות אפליקציות הפועלות ברקע תהיה מוגבלת על ידי מערכת ההפעלה כך שיתאפשר שימוש מהיר יותר בפונקציות של המכשיר.

מערכת ההפעלה תאפשר, באישור מראש של המשתמש, למלא אוטומטית שדות כמו שם משתמש וסיסמא, כך שהגישה לאפליקציות תהיה קלה

החידוש המרענן ביותר במערכת הפעלה אנדרויד 8.0 יהיה שימוש מקביל בשתי אפליקציות, כאשר אפליקציה אחת תפעל ברקע ואחת תוצג במסך מוקטן בפינת המכשיר ויהיה ניתן להגדילה בלחיצה כמו למשל, פתיחת אפליקציה ברקע כאשר סרטון וידאו מתנגן בפינת המכשיר וכדומה.

עוד חידוש נחמד הוא גישה מהירה לפירוט הנוטיפיקציות. כאפשר יופיע בפינת האפליקציה סימן עגול של נוטיפיקציה עם מספר, יהיה ניתן בלחיצה לראות פירוט של הנוטיפיקציות מבלי להיכנס לאפליקציה.

וכמובן, המערכת תכלול סט אימוג'ים שעוצב מחדש עם יותר מ60 אימוג'ים חדשים.

גם ברקע של מערכת ההפעלה ישנם שיפורים כמו אבטחה גבוהה יותר למכשיר וצמצום בזבוז האנרגיה של סוללת המכשיר כך שיתאפשר זמן שימוש ארוך יותר, נגישות גבוהה יותר לבעלי מוגבלויות, חיבור אוטומטי לWi-Fi במידה שביטלתם אותו ונכנסתם לטווח הראוטר ועוד.

מערכת ההפעלה אנדרויד 8.0 תגיע כבר במכשירים שגוגל משווקת ומייצרת ובמכשירים שמיוצרים על ידי חברות אחרות, המבוססים מערכת הפעלה אנדרואיד, מערכת ההפעלה תיכנס בהדרגה, שכן היצרניות יצרכו להתאים את חומרת המכשירים למערכת ההפעלה. 


שתף בפייסבוק


עמיר קרני

מעוז פיננסים

עמית אמודאי

האחים אהרון