איך לסגור אפליקציות שעובדות ברקע במערכת Windows10 | הבלוג הטכני של סטודיו פייג'רס דיזיין   


איך לסגור אפליקציות שעובדות ברקע במערכת Windows10

שתף בפייסבוק


אם המחשב שלכם איטי או כל פעולה אורכת "שנה", זה הזמן לבצע תחזוקה למחשב (מחיקת קבצים מיותרים, ניקוי קוקיז וכדומה). אחת מההגדרות החשובות לשיפור ביצועי המחשב שלכם הוא נטרול וסגירת אפליקציות הפועלות ברקע (Background Apps). 

אפליקציות שעובדות או פועלות ברקע הן אפליקציות שלוקחות משאבי מערכת גם אם אתם לא משתמשים בהן ולכן עלולות לפגוע בביצועי המחשב. בחלקן, אפליקציות אלה תהיינה שימושיות ובחלקן ממש לא. לדוגמא: שעון מעורר, Get Office, מפות, חדשות ואפליקציות נוספות.

כדי להחליט בעצמכם אילו אפליקציות יפעילו ברקע העבודה במערכת Windows10 ואילו לא, יש לכם אפשרות לנטרל ולסגור אותן ועל ידי כך לשפר את ביצועי המחשב שלכם. לשם כך, היכנסו בלחיצה על כפתור התחל של Windows10 ובחרו באייקון גלגל השיניים שיפנה אתכם ללוח הבקרה (Settings) של וינדוס10.

סגירה של אפליקציות הפועלות ברקע Windows10

לאחר פתיחת חלון לוח הבקרה יש לבחור בהגדרות פרטיות (Privacy) עם אייקון המנעול. בחלון הגדרות הפרטיות, יש לגלול את האפשרויות בתפריט עד למטה ולבחור באפשרות האפליקציות שעובדות ברקע (Background Apps). אפשרות זו תציג לכם רשימת כל האפליקציות הפועלות ברקע של וינדוס עם אפשרות להפעיל (On) או לכבות (Off).

אם אתם מזהים אפליקציות שאתם לא משתמשים ביום יום, כבו אותן. אפליקציות כמו Get Office שמפנה לרכישת אופיס עבור וינדוס, למשל, לא שימושית ביום יום ואפשר לכבותה וכיוצא באלה.




שתף בפייסבוק


עמיר קרני

מעוז פיננסים

עמית אמודאי

האחים אהרון