איך עושים גיף (Gif) אנימציה מתמונות וסרטונים | הבלוג הטכני של סטודיו פייג'רס דיזיין   


איך עושים גיף (Gif) אנימציה מתמונות וסרטונים

שתף בפייסבוק


פורמט גיף (Gif) כבש את הרשת בשנים האחרונות, בעיקר משום השימוש הנרחב בו ברשתות החברתיות ובעיקרן טוויטר. בעבר, הגישה ליצירת אנימציות גיף היתה בעיקר מנת חלקם של בעלי הפוטושופ או תוכנות עריכה אחרות, אך כיום תוכלו למצוא כלים רבים חינמיים לחלוטין ליצירת אנימצית גיף מהתמונות והסרטונים שלכם ולהעלות אותן בקלות לרשתות החברתיות כפוסט או ציוץ.

מה זה Gif?

Gif הוא קיצור של Graphics Interchange Format ובמילים פשוטות יותר - פורמט קובץ תמונת אנימציה גרפית. בתמונה בפורמט גיף תוכלו ליצור אנימציה מתחלפת או רציפה של מספר תמונות מתחלפות שבחרתם ובשנים האחרונות גם מקטעי סרטונים שתבחרו.

כמות האפליקציות והאתרים שמאפשרים ליצור גיפים מהתמונות והסרטונים שלכם היא אדירה. בחיפוש פשוט בגוגל או בחנות האפליקציות בסמארטפון שלכם, תמצאו המון אתרים ואפליקציות שיאפשרו לכם להעלות תמונות וסרטונים מהמחשב או המכשיר שלכם, לסדר אותן ברצף, לערוך הגדרות שונות כמו גדול, מהירות האנימציה, הוספת טקסט וכדומה, וליצור את הגיף ולהוריד אותו למכשיר שלכם או לשתף אותו ישירות לרשתות החברתיות.

גיף אנימציה לדוגמא

נגיעה קלה באתרים ואפליקציות ליצירת אנימציות גיף

כאמור, מספר האתרים והאפליקציות שיאפשרו לכם לעשות אנימציות גיף הוא גדול מאוד, בין היתר תוכלו למצוא שימוש קל ומהיר ליצירת גיף באתר Gif Maker שבו תוכלו להעלות מספר תמונות, להגדיר ולהתאים את הגיף שלכם לפי צורך, לייצא ולהוריד אותו למחשב.

אתר נוסף מתקדם יותר הוא GIPHY שיאפשר לכם לשלב בגיף גם קטעי וידאו שצילמתם יחד עם תמונות, לערוך ולהיצור את הגיף, להוריד ו/או לשתפו ברשתות ישירות. לאתר GIPHY יש גם אפליקציה לסמארטפונים שתאפשר לכם ליצור גיפים במכשיר עצמו.




שתף בפייסבוק


עמיר קרני

מעוז פיננסים

עמית אמודאי

האחים אהרון