איך להוריד סרטון וידאו מפייסבוק למחשב | הבלוג הטכני של סטודיו פייג'רס דיזיין   


איך להוריד סרטון וידאו מפייסבוק למחשב

שתף בפייסבוק


אם ברצונכם להוריד סרטון שהועלה לפייסבוק למחשב שלכם ניתן לעשות זאת בצורה קלה ובשתי דרכים עיקריות:

א. הורדת סרטון וידאו מפייסבוק למחשב באמצעות אתרים יעודיים

ברשת תמצאו אתרים רבים שיאפשרו לכם להוריד את סרטון הוידאו אל המחשב שלכם. אתרים כמו FBDOWN יאפשרו לכם להוריד את הסרטון לאחר שתעתיקו את הכתובת הישירה של הסרטון ותדביקו בשורה המופיעה באתר.

איך להעתיק כתובת ישירה של סרטון וידאו בפייסבוק?

כדי להעתיק את כתובת סרטון הוידאו בפייסבוק, לחצו לחצן ימני על הסרטון ובתפריט שייפתח בחרו Show Video URL (הצג כתובת וידאו). אפשרות זו תציג את כתובת הוידאו הישירה וכל שעליכם לעשות הוא לסמן אותה באמצעות העכבר ולהעתיק אותה באמצעות CTRL+C (העתקה). בשלב זה תוכלו להיכנס לאתר הנותן את שרות ההורדה ולהדביק את הכתובת של הסרטון באמצעות CTRL+V (הדבקה) ולהתחיל בהורדה על ידי לחיצה על שמירה ושמירה בתיקייה או בשולחן העבודה שלכם. יש להמתין עד לסיום מלא של ההורדה.

ב. הורדת סרטון הוידאו ישירות מפייסבוק אל המחשב

אם סרטון הוידאו שאתם רוצים להוריד למחשב הוא סרטון שהעלתם בעצמכם דרך החשבון שלכם, תוכלו להוריד אותו על ידי כניסה לפרופיל שלכם ולחיצה על לחצן More. בתפריט שייפתח לחצו על וידאו (Videos). בחלון סרטוני הוידאו בחרו באפשרות הוידאו שלי (Your Videos) ואז יוצגו לכם הסרטונים שלכם. במעבר עכבר על הסרטון הרצוי להורדה, לחצו על כפתור העיפרון שיפתח לכם תפריט ובו תופיע האפשרות Download SD או Download HD. מכאן תוכלו לשמור את הסרטון למחשבכם (לחיצה על Save as בחלון שייפתח ושמירה בתיקיה או בשולחן העבודה).

Download SD - הורדה באיכות רגילה, Download HD - הורדה באיכות גבוהה. האפשרות השניה מבין השתיים תופיע באם הוידאו שהועלה היה באיכות HD, איכות גבוהה.

אם סרטון הוידאו הועלה על ידי מישהו אחר ולא דרך חשבון הפייסבוק שלכם, ניתן להורידו באמצעות טריק קטן ופשוט, שכן פייסבוק לא מאפשרת להוריד סרטוני וידאו של אחרים.

כדי לעשות זאת העתיקו את הכתובת הישירה של הסרטון הרצוי כמו סהובר בראש פוסט זה והדביקו אותו בחלון דפדפן חדש. בכתובת הסרטון שהדבקתם שנו את הקידומת www ל-m ולחצו Enter. לחצו על Play כדי לנגן את הסרטון. כשהסרטון מתנגן לחצו עליו עם הלחצן הימני של העכבר, דבר שיפתח לכם תפריט ובו האפשרות Save video as. לחיצה על שמירה הסרטון תפתח לכם חלון שיאפשר לכם לבחור היכן לשמור את הסרטון על המחשב שלכם. לאחר השמירה יש להמתין עד להורדה מלאה של הסרטון.

 




שתף בפייסבוק


עמיר קרני

מעוז פיננסים

עמית אמודאי

האחים אהרון