חגיגת הקניות ברשת של נובמבר 2019 כבר כאן – יום הרווקים הסיני, בלאק פרידיי וסייבר מאנדיי | הבלוג הטכני של סטודיו פייג'רס דיזיין   


חגיגת הקניות ברשת של נובמבר 2019 כבר כאן – יום הרווקים הסיני, בלאק פרידיי וסייבר מאנדיי

שתף בפייסבוק


חודש הקניות כבר החל. אמנם, לכל יום קניות מיוחד יש את התאריכים שלו, אך בפועל המבצעים וההנחות של ימי הקניות ברשת מתחילים כמה ימים לפני ומסתיימים טיפה אחרי המועד המפורסם. בואו נסקור את חגיגות הקניות השונות של חודש נובמבר (שזולג טיפה גם לדצמבר השנה):

6-7 בנובמבר שופינג IL


בימי קניות אלה בחסות גוגל תוכלו למצוא מגוון אתרים ישראלים המציעים הנחות על מוצריהם.

11.11 יום הרווקים הסיני

יום הרווקים הסיני יימשך השנה יומיים 11.11 וב-12.11 ובמסגרתו תוכלו להזמין מגוון ענק של מוצרים מאתרי ענק סיניים כמו עלי אקספרס, גירבסט ועוד החל ממוצרי אלקטרוניקה, סמארפטפונים, ביגוד, הנעלה, מוצרים לבית ולגן ומה לא.

שימו לב, ניתן להיכנס כבר עכשיו לעלי אקספרס ולאסוף קופוני הנחות לקניות השונות. והיות שהמלאי מוגבל שכן ביום הקניות המוצרים נחטפים במהירות, ניתן להיכנס לאתר המבצעים ליום הרווקים הסיני של עלי אקספרס ולהוסיף את המוצרים שרציתם לקנות בנחת ובלי לחץ של הרגע האחרון. את התשלום בפועל עבור המוצרים שאספתם בסל הקניות תבצעו ביום הקניות עצמו 11.11 וכך תוכלו להינות גם משיריון המוצרים שלכם וגם מההנחות והמבצעים של יום הרווקים.

29.11 בלאק פרידיי

בלאק פרידיי הוא יום הקניות הותיק שהחל את כל חגיגות הקניות שאחריו. ב-29.11 יום שישי תוכלו לרכוש את מיטב המוצרים והמותגים באתרי הקניות הגדולים במערב. אתרי חנויות ענק כמו איביי, אמאזון ואתרים רשתות נוספות יציעו מגוון הנחות ומוצרים על.. הכל. סמארטפונים, אופנה, צעצועים, מוצרים לבעלי חיים, מוצרים לרכב ועוד.

2.12 סייבר מאנדיי

סייבר מאנדיי הוא יום שני הבא מיד אחרי בלאק פרידיי ובמסגרתו תוכלו לרכוש בכל אתרי הקניות מוצרי אלקטרוניקה וחשמל, אבל לא רק, גם כאן, מוצרים שונים יוצעו למכירה בהנחות ומבצעים, למי שלא הספיק בבלאק פרידיי או בימי הקניות הקודמים לו.

כמה דברים שחשוב לדעת:


* בקניה עד $75 אין תשלום מע"מ ומכס.
* בקניה בין $75 עד $500 תצטרכו לשלם מע"מ.
* בקניה מעל $500 תצטרכו לשלם גם מע"מ וגם מכס.
* הנחות ומבצעים יש כל השנה – כדאי לבדוק את המחירים וההנחות ולוודא שאכן מדובר במוצר זול במסגרת ימי הקניות.
* כדאי לוודא עבור כל מוצר שיש משלוח לישראל.
* עבור מוצרים, בעיקר יקרים, ודאו שיש אפשרות להחזרות חינם ואחריות.

ודבר אחרון, אנחנו לא נהיה כמו כל אלה שמטיפים ש"קונים רק מה שממש צריכים או תכננתם לקנות מראש". אהה.. אופס.

שתהיה חגיגת קניות כיפית ואחראית!

כניסה לעמוד ראשי של יום הרווקים הסיני בעלי אקספרס >

כניסה לעמוד ראשי של איביי >

 




שתף בפייסבוק


עמיר קרני

מעוז פיננסים

עמית אמודאי

האחים אהרון