לאן נעלם עורך הוידאו של Windows ? ספוילר: הוא עדיין קיים.. | הבלוג הטכני של סטודיו פייג'רס דיזיין   


לאן נעלם עורך הוידאו של Windows ? ספוילר: הוא עדיין קיים..

שתף בפייסבוק


מהגרסאות הקודמות של windows 10 נהננו מעורך וידאו חינם, קליל, מהיר ויעיל. אך מעלייתה של מערכת הפעלה וינדוס 10, עורך הוידאו נעלם ויש צורך לחפש עורך וידאו חינמי עבור המחשב. ובכן, לא בדיוק. עורך הוידאו של וינדוס לא ממש נעלם, אלא רק הוצנע.

לאן נעלמת Windows Movie Maker ?

כאמור, עורך הוידאו של וינדוס הוצנע בתוך מערך ההפעלה. אין קישור ישיר אליו מסרגל המשימות או מתפריט ההתחלה של מערכת ההפעלה, אבל הוא עדיין קיים בתוך עורך התמונות של וינדוס - Photos. פתיחה של קובץ תמונה או וידאו באמצעות לחצו ימני על הקובץ ופתיחה באמצעות Photos, תאפשר עריכה של הקובץ, אם מדבור בתמונה, וכן, גם אם וידאו.

איך מגיעים לעורך הוידאו החינמי של וינדוס ?

1. לחצו עם לחצו ימני של העכבר על תמונה או קובץ וידאו. בתפריט שייפתח לחצו על Open With (פתח באמצעות..) ומאפשרויות בתפריט זה בחרו Photos (תוכנת הצגת תמונות ועריכתן של וינדוס).

2. לאחר פתיחת חלון Photos ובו מוצגת התמונה או הוידאו, בחרו מהתפריט למעלה מימין באפשרות Edit and Create (ערוך וצור) ומהאפשרויות שייפתחו בחרו Create a video with music.

3. בשלב הזה, ייפתח לכם חלון עורך הוידאו של וינדוס על כלל האפשרויות שהיו קיימות בעורך הוידאו הקודם Windows Movie Make, כמעט.

מכאן, תוכלו להוסיף ולחבר סרטונים, לסובב סרטונים, לחתוך, להוסיף אפקטים ופילטרים מגניבים בתלת מימד על גבי הסרטון, להוסיף כתוביות ומסך פתיחה לסרטון ולשמור את הסרטון הערוך במחשב. כמעט כל האפשרויות לעריכת סרטון קיימות, מלבד אחת שלא מצאנו והיא מעבר אנימטיבי בין חלקי הסרטונים, דבר שהיה בעורך הוידאו הקודם.

לסיכום, עורך הוידאו החינמי של וינדוס Windows Movie Maker לא נעלם, אלא הוטמע בתוך עורך התמונות של וינדוס Photos. עדיין ניתן להשתמש בכל אפשרויות העריכה שהיו בתוכנה הקודמת, מלבד מעברי אנימציה בין חלקי הסרטון*.

*עברנו על כל האפשרויות, אבל אם מישהו מוצא את אפשרויות המעבר (Transitions), אתם מוזמנים לעדכן אותנו.

עריכה מהנה!

 




שתף בפייסבוק


עמיר קרני

מעוז פיננסים

עמית אמודאי

האחים אהרון