חשיבות הגדרת מילות מפתח שליליות באדוורדס | הבלוג הטכני של סטודיו פייג'רס דיזיין   


חשיבות הגדרת מילות מפתח שליליות באדוורדס

שתף בפייסבוק


אם אתם מפעילים קמפיין אדוורדס של גוגל (Google Adwords) כדי לקדם את העסק או המטרה שלכם, חשוב לדעת על האפשרות להגדרת מילות מפתח שליליות.

לצד הגדרת מילות רגילות, מותאמות וממוקדות שיציגו את המודעות שלכם, חשוב להגדיר גם מילות מפתח שליליות. מילות מפתח שליליות אלה מילים או ביטויים שדרכם המודעה שלכם תוצג ואפילו יבוזבזו לכם כמה קליקים וכמובן, נתח מהתקציב היומי. מילות המפתח השליליות יכולות להציג את המודעה אם לא הגדרתם סוג של התאמה ספציפית עבור מילת מפתח או ביטוי, אך לא רלוונטית.

הגדרת מילות מפתח שליליות


לדוגמא: עסק של איתור נזילות ששנותן שירות רק באזור המרכז.
אם לא הגדרת התאמה ספציפית עבור מילת הפתח "איתור נזילות", גם ביטוי כמו "איתור נזילות בדרום" יציג את המודעה ובמקרה זה גולש שיקליק על המודעה יוריד לכם מהתקציב כשהוא למעשה לקוח שאינו פוטנציאלי לעסק. הגדרת מילות מפתח שליליות כמו "איתור נזילות בדרום" או "איתור נזילות דרום" או "דרום" ימנעו את הצגת המודעה עבור לקוחות שחיפשו זאת.

דוגמא נוספת מאותו תחום: חברה המתמחה באיתור נזילות בקירות הבית אבל לא בגגות.
אם אתם מגדירים "איתור נזילות" ללא התאמה ספציפית למונח, מומלץ להגדיר מילות מפתח שליליות כמו "איתור נזילות בגג", "גגות", "גג", "איתור נזילה בגג" וכו'. לטעמנו, בכל מקרה כדאי להגדיר מילות מפתח שליליות.

ניתן להגדיר את מילות המפתח השליליות ברמת מסע הפרסום (עבור כל קבוצות המודעות) או ברמת קבוצת מודעות באופן ספציפי שלא ישפיע על קבוצות מודעות אחרות הקיימות במסע הפרסום.

הגדרת מילות המפתח נעשית דרך לשנות "מילות מפתח", גלילה לסוף מילות המפתח המוגדרות ויש ללחוץ על סימן הפלוס שיציג את אפשרויות הגדרת מילות המפתח השליליות גם ברמת מסע הפרסום וגם ברמת קבוצת המודעות.

זכרו, המטרה ליצור קמפיין אדוורדס ממוקד ויעיל עבור קהל היעד המדויק והמוגדר שלכם. קמפיין כזה יהיה יעיל ויניב תוצאות.




שתף בפייסבוק


עמיר קרני

מעוז פיננסים

עמית אמודאי

האחים אהרון